My photo
Menulis adalah minat saya. Semoga saya terus dikurniakan ilham untuk berbicara melalui pena.

Tuesday, November 01, 2016

Buat kenangan: Galeri SAS

Tak pernah dibuat orang datang galeri kul 10 malam nih. Tuan rumah dah ajak tak leh tolak kan. Boleh tengok dan berangan je lah...bolehlah nak rawat stress kerja hujung minggu.

He and She were once lived here. rumahnya comel jer. tak besar mana pun. macam nice untuk duduk berdua. saya jarang selfie nih. rasanya boleh kira dengan sebelah tangan sahaja berapa banyak gambar selfie dalam blog ni. but i made an exception... ngeh ngeh.


Jangan tengok kereta je. tengok nombor plate sekali.
ayat dia memang so sweeeeeeettt
dress room for Him and Her
dah lama dah ngidam nak naik benda alah ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima Kasih