Friday, May 22, 2020

PEKEBUN PKP







Tinggal di rumah teres lot tengah memang tak banyak pilihan selain meamam dalam pasu. bermula sahaja PKP saya terus mengemas laman. sebelum ini hanya beberapa pasu sahaja ditanam sayuran. banyak tak terjaga. mana yang elok saya kekalkan. yang lain semuanya dikemas dan baik pulih. dalam seminggu saya akan ke pejabat lebih kurang 2x. yang lain saya berada dirumah. rutin PKP saya dapati hanya selepas jam 10 baru akan sibuk. jadi sebelum itu sempatlah saya jengok sekejap (kadang-kadang sampai 2 jam) kebun PKP saya. seawal jam 7.30 saya dah terpacak.



1 comment:

  1. .. Rajin tidak mengenal tempat... Adalah hasilnya. Allah Maha Pengasih...

    ReplyDelete

penjagaan bayam

Bayam hijau daun bulat. Sebelum dan selepas digondolkan. Manis masak lemak putih. Menuai bayam. Induk...