Monday, January 11, 2016

Happy birthday 6th aiesyah

Back to 21st dec 2015

Meraikan birthday kakak dengan sederhana di jigar cafe bangi.... ambik kek pun slice jer... jimat tak budget bonda... setakat 5 mulut Tak habis makan whole cake.

Di saat ini Aiesyah tengah menghabiskan masa-masa sebagai kanak-kanak tadika sebelum bergelar kanak-kanak sekolah... lebih kurang 2 minggu dari tarikh ni kakak akan masuk darjah satu! baju dan peralatan sekolah bonda dan ayah dah siapkan awal.... malas nak kelam kabut esok-esok.

31st dec 2016

hari khamis...
Orientasi Aiesyah di sekolah...  
Sementara ibu bapa diberi taklimat oleh pihak sekolah... Aiesyah dan rakan-rakan menghadapi tapisan. utk sementara waktu aiesyah duduk dulu dalam kelas putih... emmm tak ada seorang pun kawan-kawan tadikanya sekelas dengan nya. totally new friends. 

Aiesyah ada ujian membaca BM dan BI, mengira dan menulis...

Bahasa Melayu memang bonda tak risau... matematik pun sama... tapi bila Aiesyah kata ujian membaca BI dia kena baca buku peter n jane... bonda pun lega sangat-sangat... memang buku tu pun kakak dok baca hari-hari...

lagi 3 minggu baru sekolah buat placement kelas balik.... harap-harap kelas tu adalah teman-teman yang kakak dah kenal... 

petang pulak kakak sekolah kafa... sebab bonda dan ayah daftar kakak lewat, jadi aiesyah pun duduk kelas paling bawah sekali... hahah.. lagi 3 bulan baru buat placement balik. 

entry lain update kakak kat sekolah pulak nanti ek...!

1 comment:

  1. Hello!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

penjagaan bayam

Bayam hijau daun bulat. Sebelum dan selepas digondolkan. Manis masak lemak putih. Menuai bayam. Induk...