My photo
Menulis adalah minat saya. Semoga saya terus dikurniakan ilham untuk berbicara melalui pena.

Thursday, June 20, 2013

Anak Ayah Bertuah....



Semenjak kakinya dah kuat.... lasak betul...
dah jadi gang dengan kakak untuk aktiviti playground dalam rumah....
maka bergandalah tahap kesepahan dalam rumah..
suka tepuk tangan.... main kucak, cak cak peng,
tapi aktiviti paling digemari adalah panjat memanjat... naik turun anak tangga....
setakat ni belum berlaku accient lagi...
pernah kerabat tangga sampai anak tangga ke lima....
sejak hari tu dah pasang pagar...
jadi sekarang dia naik turun tangga yang ada dua anak sahaja pembahagi main hall dan hall tengah...

tak sabar nak tunggu awak jalanlah.....
boleh main aci ligan pulak...



aktiviti "bermain dengan air"

Dah jadi Avatar....

Muka tak bersalah...

Anak Ayah......






2 comments:

  1. Mana ada rasa bersalah kalau usia macam ini. Kita yg tengok pun suka dgn keletah dia..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima Kasih