My photo
Menulis adalah minat saya. Semoga saya terus dikurniakan ilham untuk berbicara melalui pena.

Tuesday, July 02, 2013

A grown Up Friend

Assalamualaikum, 

Muhsin dah tak sekolah dengan Aiesyah lagi
dah tukar sekolah
dah tak sepengasuhan lagi
huaa haaa (bonda aiesyah yang nangis)
ye lah...
dok tengok budak tu membesar sekali dengan aiesyah... rasa dah part of aiesyah dah.

Pesanan utk aiesyah:
nanti kakak besar kakak tengok lah gambar-gambar muhsin ni yek....
moga selalu ingat kawan sepembesaran ni... 
Tak banyak sangat bonda simpan gambar muhsin... sebab talifon lama dah kong kali kong awak jugak yang rendam dalam teh o ....
huaaa... baru bonda perasan tak ada gambar Maisarah lah.... (adik muhsin)



 waktu umur dalam setahun.. eeche che... comel je aiesyah dan muhsin

 ni semua geng sepengasuhan... boleh dilihat dari entri ini
 
 ini adalah hasil tengok handy manny. handy manny-nya si Muhsin... aiesyah tukang support je.

Birthday aiesyah 3 tahun


School activity... poolside t


Muhsin Farewell at School


Semoga muhsin membesar menjadi anak soleh
jaga adik-adik (??), mama dan abah.

luv u
 
wassalam



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima Kasih